پرسش‌های رایج پرسش‌های رایج - کنفرانس بین المللی بسته بندی ایران

کنفرانس بین المللی بسته بندی ایران

 ۱- با توجه به بین المللی بودن کنفرانس، آیا حتماً باید مقاله انگلیسی ارسال کنیم؟

خیر. پژوهشگران می توانند مقالات خود را به زبان های فارسی یا انگلیسی آماده و ارسال نمایند.

۲ در صورت پذیرش مقالات به صورت سخنرانی، آیا حتماً باید به محل برگزاری کنفرانس سفر کنیم؟

توصیه می گردد که به منظور تبادل نظر و ارتقای علمی در صورت امکان در محل کنفرانس حضور داشته باشید. هدف کنفرانس بحث و تبادل نظر می باشد و نباید انگیزه شرکت کنندگان صرفاً چاپ مقالات و دریافت گواهینامه باشد. اما در صورتی که امکان حضور نداشته باشید، گواهینامه کنفرانس برای شما ارسال می گردد و نیازی به حضور حتمی نیست.

۳آیا افرادی که به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند گواهینامه و پکیج کنفرانس دریافت می کنند؟

بله، برای همه افرادی که به صورت غیر حضوری ثبت نام می کنند گواهینامه و پکیج کنفرانس به صورت رایگان پست می شود.

۴ در قبال هزینه پرداختی چه مواردی به پژوهشگران تحویل می گردد؟ آیا تمام نویسندگان بایستی هزینه بپردازند؟

هزینه پرداختی شامل پذیرایی در روز کنفرانس، حضور در کنفرانس، بسته آموزشی کنفرانس شامل پکیجCD  مجموعه مقالات کنفرانس، گواهی پذیرش مقاله (در صورت وجود) و سایر موارد جانبی می‌باشد.

بدیهی است اگر تمام نویسندگان مقاله درخواست بسته آموزشی کنفرانس را داشته باشند، بایستی به تعداد هر نفر و مطابق با جدول هزینه های کنفرانس(قسمت خدمات در سامانه) مبالغ تعیین شده را بپردازند، در غیر این صورت صرفاً هزینه های تعیین شده برای نفر اول (ارائه کننده) دریافت می گردد.

– به تمامی نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می گردد.

۵ در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است؟

برای پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ابتدا بایستی خدماتی را که می خواهید دریافت نمائید، مشخص کنید. برای این منظور پژوهشگران می بایست خدمت مورد نظر را در سامانه کاربران قسمت «خدمات» انتخاب نموده و سپس اقدام به پرداخت وجه به دو طریق زیر نمایند:

  • ۱- از طریق پرداخت اینترنتی از طریق درگاه الکترونیکی سامانه کاربران
  • ۲- از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب و ثبت فیش اسکن شده در قسمت «ارسال فیش» در سامانه کاربران

۶آیا برای نویسندگان همکار گواهینامه پذیرش مقاله صادر می شود ؟

بله! به تعداد نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می گردد و در روز کنفرانس به فردی که در پنل ثبت نام کرده است گواهینامه نویسندگان همکار تحویل وی داده می شود.

۷آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد؟ هزینه های کنفرانس به چه میزان است؟

خیر – پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله آن ها (که از طریق ایمیل به اطلاع آن ها خواهد رسید) هزینه پرداخت خواهند نمود.

۱- حضور در کنفرانس با ارائه مقاله(اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، دانشجویان، آزاد)

۲-  حضور در کنفرانس بدون ارائه مقاله(اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، دانشجویان، آزاد)

لیست هزینه ها و توضیحات مربوط به هر کدام از گروه های بالا در قسمت پنل کاربری پژوهشگران نشان داده شده است.

۸ هر نویسنده مقاله مجاز به ارائه چند مقاله به این کنفرانس می باشد؟

محدودیتی در ارائه مقاله توسط پژوهشگران نیست و هزینه مقالات بعدی نویسنده مسئول ۲۰۰۰۰۰ تومان می باشد در غیر این صورت شامل هزینه مقاله جدید می باشد.  شرط پذیرش و چاپ مقاله نیز فقط منوط به پذیرش مقالات توسط کمیته علمی و پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس می باشد.

۹ روند پذیرش و چاپ مقاله چگونه می باشد؟

کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران (ارائه شفاهی، پوستر، مجموعه مقالات) پس از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خودکار در کتاب مجموعه مقالات و کتاب خلاصه مقالات به چاپ خواهد رسید.

۱- پذیرش یا عدم پذیرش مقالات حداکثر ۱۰ روز پس از ارسال آن مشخص می گردد.

۲- پژوهشگران محترم می بایست اصل و چکیده مقالات را همراه هم ارسال نمایند.

۳- پس از ارسال اصل مقاله وضعیت آن(پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش) اعلام می گردد.(به جدول زمان بندی مراجعه فرمایید).

با توجه به حجم تعداد مقالات در روزهای پایانی، ارسال مقاله و کلیه مقالات پس از پذیرش وارد مجموعه مقالات و انجام سایر فرایندهای کنفرانس می گردند.

۱۰ مقاله را از چه طریقی بایستی برای کنفرانس ارسال نمود؟ از طریق ایمیل یا سامانه کاربران؟ چگونه؟

برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید. سپس به ایمیل خود رفته و ایمیل ارسالی از طرف سیستم را مشاهده و بر روی لینک فعالسازی موجود در ایمیل کلیک کنید (اگر قبلاً ثبت نام کرده اید و برای رمز عبور شما خطا می دهد می توانید گزینه فراموشی رمز عبور را کلیک نموده و به ایمیل خود جهت دریافت رمز عبور جدید مراجعه نمایید). به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منوهای موجود به منو ارسال مقاله بروید و طی ۵ مرحله اطّلاعات مقاله خود را که شامل عنوان مقاله به فارسی و انگلیسی، محور مقاله، اطّلاعات نویسندگان، چکیده مقاله و کلمات کلیدی به فارسی و انگلیسی را ثبت کنید و در مرحله آخر فایل مقاله (منظور از فایل مقاله، چکیده و اطّلاعات کامل نویسندگان به همراه اصل مقاله می باشد) را در دو فرمت word و pdf در سایت درج نمائید. برای ارسال مقالات بعدی نیز همین مراحل را تکرار کنید.

نکته: ارسال مقاله از طریق ایمیل انجام نمی پذیرد و بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد. ایمیل های کنفرانس فقط جهت پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات و مشکلات پژوهشگران در موارد خاص می باشد.

۱۱ آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می شوند؟

بله، مقالات علمی- مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آن ها آورده شود مورد پذیرش قرار  می گیرند؛ اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می باشد.

۱۲ زمان و نحوه چاپ مقالات در ISC

امکان ارسال مقالات برای مجلات ,ISC فقط برای نویسندگانی میسر است که مقالات آن ها توسط کنفرانس پذیرش شده باشد در واقع، نویسندگان محترم ابتدا باید مقالات خود را برای کنفرانس ارسال نمائید و سپس در صورت پذیرش مقالات می توانند اقدام به ثبت نام و ارسال آن به مجلّات نمایند. یادآوری می شود اسامی ژورنال ها، نحوه ترجمه و ثبت نام و ارسال و چاپ مقالات در مجلّات، بعد از برگزاری از طریق وب سایت اطّلاع رسانی می شود لازم به یاد آوری است کلیه ژورنال های اعلامی مورد تأیید وزارت علوم می باشد و با آخرین فهرست اعلامی بررسی خواهد شد.

 

http://pc.ispst-pack.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84/

 

اولین کنفرانس بین المللی بسته بندی ایران _تهران

پرسش‌های رایج


Warning: Illegal string offset 'update_browscap' in /home/ispst/domains/ispst-pack.ir/public_html/pc/wp-content/plugins/wp-statistics/includes/classes/statistics.class.php on line 157